Inte riktigt 'my cup of tea'

Men alla är vi olika.
Saknar mina vänner väldigt mycket idag.
Skulle vilja kunna göra saker med vänner
när jag vill. Inte känna att det enda jag kan
göra är att va hemma. Om jag inte gör nåt själv.
Det är inte så värst.

Det är festdagar och Way Out West i Göteborg
denna helg. Väldigt kul, om man hade haft pengar.
Men nästa lön kommer va rättså bra.
Heltid och lite helg, så den ska jag hålla hårt i.

Chefen är på semester nu, va inne en snabbis idag.
Så det är fullt upp på jobbet, men så kul.
Känner, som jag sagt tidigare, att jag hamnat rätt.
Trivs så bra, och känner att det verkligen är jag.
Har fixat och donat i butiken, skyltat om.
Det är så kul. Har lärt mig göra mönster på kaffet nu också.
Som ni kanske har märkt, blir en och annan blid.
Hoppas ni kan stå ut med det, för det kommer säkert fler.

Missade släktgrillning igårkväll. Alla var där utom jag.
Det känns inte alls bra. Prata och bestämde om begravningen.
Jag vill verkligen vara där, det är inte det minsta kul
att va så långt bort nu. Och inte kunna vara med.

Är massa ofräscha killar i mitt vardagsrum just nu,
känner inte alls för att va här.
De sitter och skriker, pratar konstigt och dricker öl.
Skulle helst bara vilja inte vara i min lght nu.



Kommentarer
Postat av: Wiig

hahaha, vad skön du är gumman "de pratar konstigt och dricker öl".. klockrent! :)

Jag förtår dig gumman och jag önskar man bara kunde "komma över".. it sucks.

Vi får planera in träffen snart så vi kan se fram emot det! Puss

2010-08-15 @ 18:38:37
URL: http://missmarresmarre.blogg.se/
Postat av: jenny

haha, men det stämmer ju in så bra :P

jag vet det suger att det inte bara är att 'komma över' får absolut boka in nåt att se fram emot. tanken är att ta en tur till sthlm i höst. puss.

2010-08-16 @ 10:27:37
URL: http://detvackra,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0