God morgon.

Eller?
Idag är jag segstartad.

Kom inte hem sent igår,
va hemma runt nio kanske.
Men kunde inte somna förns ett.
Efter jobbet mötte jag upp några vänner.
(Som jag lärde känna i Oslo)
Väldigt trevligt att faktiskt göra nåt
efter jobbet. Planen var att gå på
gratis stand up. Men arrangörerna
hade inte riktigt tänkt till.
Dom hade staket runt scenen.
Så alla kom inte in, vi kom inte in.
Åt maten vi köpt med, trängdes i
folkmassan och försökte höra/se.
Vi tröttna och tacka för kvällen.

Öppnar idag också, så är själv de två
första timmarna. Gick bra igår,
så ska nog gå bra idag också.
Enda trista igår, kom in en tjej som
köpt en kaffemaskin. Sin första.
Hade vart inne fyra gånger.
Men fortfarande inte fått nån genomgång.
Hon var lovat en ordentlig genomgång.
Men hon kom in fem i sex. Vi stänger sex.
Det tar en halvtimme att dema en maskin.
Så hon blev jättebesviken.
Jag försökte dema, men kan inte maskinerna.
Har fått de visade för mig en gång.
Kunden kan nästan mer, och det blir bara pinsamt.
Så jag mådde väldigt dåligt över detta.
Men kan inte göra mer än vad jag kan.

Nu ska jag snart röra på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0