Can't stay the same.

Spotify vill inte fungera.
Tror det är min dator som inte
vill sammarbeta. När man verkligen
vill, behöver musiken.
Försöker klappa honom,
så han blir snäll.
Men det funkar inte.

Det har vart fyra jobbiga dagar.
Allt runtomkring har varit jobbigt.
Jag har sorg i mitt hjärta.
Jag vet inte riktigt vart jag ska ta
vägen, ingenting känns riktigt bra.
Livets hårda gång, är inte alltid snäll.

Skulle kunna skriva massa onödigt tjafs om
hur min dag har varit och vad som händer.
Men det är bara meningslöst bullcrap.
Så det blir inget, jag mår inte prima ballerina.
Punkt.


Go if you wanna go
Don’t wanna lie here while you cry yourself to sleep
And say what you wanna say
Cause I can see by your face that somethings not the same

Everything’s okay
I love you more than I can say
But we can’t stay the same

Do what you wanna do
Don’t wanna keep you here holding so tight you can’t breathe
And stay not a minutes stay
Cause I don’t think I wanna live here dying all alone

Everything’s okay
I love you more than I can say
But we can’t stay the same


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0