Allt och lite till.

Helgen har varit helmysig.
Kom vid halv elva på kvällen till Nyköping
på fredagen. Svira om och gick på förfest
med mina fina tjejer. Sen blev det Tellus.
Utefest, va helt okej faktiskt.
Musiken kan disskuteras men annars va det kul.
Känner inte igen många i Nyköping längre.
Inte för att det gör så mycket.

Upp tidigt på lördagen, date med mina bästa vänner
på Hellmans klockan elva. Mycket prat och lite kaffe.
Sen gjorde vi stan, man vänjer sig vid att ha många
olika butiker. Finns inte dom jag brukar gå till i Nyköping.
Men det var mysigt att vara med mina vänner.
Sen gick vi och kolla runt i alla karnevals-stånd.
Mycket skit finns det. Åkte karusell gjorde några.
Kramade av Rebecca som åkte till Kroatien för
att hämta en bil, på jobbets beräkning.
Hem, vila, äta och sen kom vännerna hem till mig.
Eller hem till min mamma och pappa.
Drack drinkar och spela 'Fuck the dealer' och nåt hästspel.
Har en asbra film med Linda, men vet inte hur det funkar
att ladda upp den här. Orkar inte sätta mig in i det.
Klockan blev utgång och vi gick till tellus.
Två dagar i rad blev lite väl, samma visa liksom.
Gick och käka pizza och sen hem och sova.

Upp tidigt på söndan, umgås med familjen.
Besök hos farmor och farfar och sen mormor.
Så mysigt att vara med famlijen.
Sen skjutsa m&p mig till Katrineholm.
X2000 hem till Göteborg.
Trött på ingen annan.

Helgen har alltså vart fullt upp.
Men det blir ju så när man bara är hemma
två dagar. Har vart hur bra som helst.
Kommer hem till den 24:e aug.
Förhoppningsvis kan jag åka redan på fredan.
Men får se hur det blir på jobbet.

Linda kommer hit med sin syster snart.
Ska bli så kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0