Harmoni.


Bilder kommer, när vi fått i ordning allt.
Vilket är efter nästa helg när vi vart hemma
i Nyköping och hämtar massa stuff.
Då ska ni få en rejäl omvisning av nya placet.

Dagen på jobbet gick ganska fort,
har mest bara ringt och haft möten.
Men det är ändå helt okej.
Men kan inte hålla mig från att kika ut
från kontoret på träningsanläggningen
och drömma mig bort
mellan telefon-
samtalen. Det är det jag vill göra,
det är där jag vill vara. Har kollat lite
på PT-utbildningar. Har ju redan styrke-
träningen på S.A.F.E så det vore ju
lättast att bygga på den med en PT.
Den finns både i Stockholm och Göteborg.
Så det passar ju alldeles utmärkt när
vi flyttar till Göteborg i vår/sommar.

Helgen den 18-19 september är det ett
träningsconvention som Elixia håller
och jag ska givetvis delta.
Kommer föreläsare och instruktörer
från världens alla hörn
.
Samma helg är det även Kick-off för
alla senterrådgivare på Elixia, hur kan
de sätta det på samma helg liksom?!
Det dumma är att de satt föreläsningar
för senterrådigarna samtidigt som det
är allt det andra (som är såå mycket roligare).
Hur ska jag lösa det?
Aldrig i mitt liv att jag tänker sitta och lyssna
på sälj-tjaffs när jag kan gå på världsbästa
pass med de bästa instruktörer!
Nej ni, det får jag helt enkelt ordna.

Livet rullar på liksom.
Mycket nytt, inget gammalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0