Flickan som lekte med elden.

Uppnådde inte mina förväntningar.
Män som hatar kvinnor är bra.
Flickan som lekte med elden är inte lika bra.

Nu dricker jag öl, men jag vet egentligen inte varför.

Nästa helg ska vi hämta allt så vi kan få ett hem.

Nu är jag mest i valet och kvalet.
Borde ha tänkt de här två dagarna när
jag inte vart på jobbet.
Men har bara varit lycklig, inte tänkt.
Det säger väl allt.
egentligen.

Jag saknar alla hemma,
men allt hemma är inte det jag saknar.
Det jag saknar är sommaren 06.
Vilken sommar.
Då var alla hemma.
Jag vet att det inte blir så igen,
och det är sorgligt.
När kommer ni och hälsar på?

Jag tycker inte om att missa allt hemma
med famlij och släkt. Men det är inget
jag kan göra nånting åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0