Dag ett av fyra avklarade.

Det är en kort vecka denna vecka, för på fredag är det Kick-Off.
Då är det föreläsning hela dagen, och på lördagen också.
Sen på kvällen är det Elixia awards och sen middag.
Vet om jag egentligen är så värst taggad.
Är lite sur över att det har kick-off samtdigt som det har
Convention
. Det är massa bra instruktörer från hela världen.
Det är fre-sön och bara för att jag måste sitta och lyssna på
nån 'toppsäljare' som snackar en massa säljskit så kan jag inte
gå på alla de bra passen. För det är minsann obligatoriskt att va
med på föreläsningarna. Hur tänkte de där?
Kunde de inte bara ha haft kick-offen en annan helg liksom.

Dagen har ändå gått relativt bra, för en stund tyckte jag nästan
att det var lite kul. Sen kom givetvis en down-period.
Men ändå, hoppet finns ändå där. Vill att det ska vara bra.
Men jag vet inte, känner mer och mer att jag kanske inte
passar med ett jobb där man måste presterna hela, hela tiden.
Kanske bara vill ha ett jobb där jag kan det jag gör, och har kul.
Men det kanske kommer på det här jobbet?
Är jag för otålig?

Efter jobbet mötte Daniel mig på jernbanetorget, vi hade ett mission:
Kaffebryggare.
Så vi styrde kosan mot Clas Ohlson på Oslo City.
Till vår fasa var givetvis den svarta (billiga) kaffebryggaren slut!
Jag som tillochmed hade köpt kaffefilter.

Nu blir det snart sängen, börjar 9 i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0