writing you a symphoni of sound.

swiming trough the stereo.
It's you I was thinking of.

Fick ett städryck halv elva ikväll, så det var bara att köra.
Ta till vara på alla de små tillfälle när det kittlar i fingrarna.

Sista dagen på Elixia spenderades på Sandvika.
Efter en ännu en dag av säljmänniskor,
har jag insett att de är av ett eget släkte
och jag tillhör den inställsamma familjen.
Så det är med nöje jag lämnar det bakom mig.

Tittat på Gossip Girl, har aldrig riktigt följt den serien.
Vet väl egentligen varför. Vad handlar den om egentligen liksom.
Men det är gött att ha nåt att följa och är så trött på vänner, för tillfället.
Man kan alltid återkomma till vänner, bara man har liten paus.

Imorgon ska jag ut på promenad med Carro.
Vi har saker att planera :)
Borde kanske gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0