Sista gången jag är i denna bunker.

Helt själv på jobb idag, eller resten är ju ute på sentret.
Sitter själv här inne på kontoret. Det gör mig deprimerad.

Igår lyckades jag få tag i vår hyresvärd så vi kunde fylla
på tvättkortet! Så det tvättades så det stog härliga till.
Glömde den lilla detaljen bara..var all tvätt ska hänga på tork!
Så nu har vi en litet klädinferno hemma. Kläder överallt.
Förhoppningsvis är det torrt när jag kommit hem.
Så jag kan tvätta en till maskin.

Ikväll ska vi ha en hemma-mys-kväll.
Kanske drick nån öl men mer än så blir det inte.
I morgon ska jag till Sandvika (hur kommer jag dit?!)
För då ska jag jobba sista dagen, stå på stand.
Min största hat-uppgift på detta jobb.
Plus att eftersom jag har fast lön så får jag inte betalt
för det. Ångrar mig bittert att jag inte sa nej.
Inte nog med att jag redan jobbat en vecka extra för
dom liksom. Ska tydligen jobba en dag gratis också.
Plus att jag måste betala extra för tåget dit.
Funderar starkt på att säga ifrån.



Kommentarer
Postat av: Karro

Fuck it?

2009-10-17 @ 05:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0