Maria! Jag har antagit utmaningen!

Favoritcafé: Cafe Sør
Favorittidning: Nordic Tattoo Magazine
Bästa saken som händer i vinter: Första vintern med Daniel, som sambos :)
Favoritplagg i garderoben just nu: Min grön/blå rutiga skjorta
Längd: Brukar säga att jag är 167, men när allt kommer omkring så är jag nog bara 164.
Vanligaste färgen på mina kläder just nu: öh. Kan inte välja en. Flera på en gång är nog min grej.
I höst kommer jag att gå klädd i: Converse, jeans, rutig skjorta, mössa.
Men absolut inte i: Lårhöga stövlar (som alla andra) gillar’t inte.
Mig själv med tre ord: Orädd, avslappnad och kreativ.
Jag tränar: Så ofta jag får tid till det, mer när jag slutat på ELIXIA.
Höger- eller vänsterhänt: Right handed.
Humör just nu: Uttråkad, är på jobb. Men när jag inte är på jobb är jag lycklig.
Är det nåt du absolut inte äter: Oliver.
Kläder just nu: Converse, Jeans och en ELIXIA-Fleece.
Vad sa du senast:  ’Det är han som har klantat sig, så han får skylla sig själv’
Fisk eller badkruka: Simmar som en fisk! Men är   ingen hajare (haha) på hundsimm.
Spelar du nåt instrument:
På riktig eller låtsas? Luftgitarr är ganska fräckt har jag hört. Daniel vill inte lära mig spela gitarr.
Morgon- eller nattmänniska: Helt klart morgon! Kan inte hålla mig vaken till långt in på natten.
Sparare eller slösare: Försöker spara men det slutar alltid med att jag slösar. Ond cirkel?
Har du några homosexuella vänner: Ja.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:
Givetvis! Dumpa om du funderar över att tugga på det gröna gräset. As simple as that.
Hur många barn vill du ha när du blir stor:
Jag vill ha snälla barn, men blir de som jag så har jag en tuff framtid att möta.
Vad ska barnet/barnen heta? Planerar verkligen folk sånt redan innan det ens är på gång?
Bio eller promenad:
Jag älskar att gå på bio! Men tar gärna en promenad till bio. Kombination mina vänner.
Är du kittlig: nope.
Största svaghet:
Jag är stark som en oxe!
Det här är jag bra på: Säga vad jag tycker.
Bästa bok? Minns aldrig vad böckerna heter.
Chips, morötter eller godis? Godis.
Pizza eller hamburgare? Pizza
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Gjort och kommer att göra igjen. Ingen tvekan!
Stökigt eller välstädat? Välstädat stökigt.
Gillar du att sjunga? Jag kan inte, inte sjunga. Synd bara att jag inte är nån Lauren Hill.
Kaffe, te eller inget?

Kaffe 3 gånger om dan. Skulle jag överleva en dag utan kaffe på morgonen? Tror inte det.
Har du en besatthet?
Det beror på hur man ser det. Besatthet i en positiv synvinkelll? Ja, men inte från allas synpunkt.
Vem är din bästa vän? Alla mina närmsta vänner är mina bästa vänner.
Civilstånd: Sambo med min fina pojkvän! :)

Jag utmanar:
Karolina, Sandra, Rebecca, Linn och Josse!


Kommentarer
Postat av: Karolina

You're on!

2009-10-15 @ 19:22:02
Postat av: Rebecca

Jenny, jag har en sak att berätta. När kan vi höras? Kan jag ringa ditt norska nummer utan att din telefonräkning typ sprängs?

2009-10-15 @ 23:16:08
Postat av: Wiig

Kul läsning babe! :) Hoppas du mår bra!!

2009-10-18 @ 12:46:16
URL: http://missmarresmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0