I'm I good enough?

Honestly.
Jag tvilvlar på mig själv.
Jag vet inte om jag klara av det,
om jag verkligenn har viljan.
Kände bara för att vara en i mängden,
inte vara den enda.
Andra verkar tro mer på mig än jag själv.
Det nya jobbet jag har pratat om,
första dagen har gått.
Kom dit, fick lite info om vad det handla om,
ett häfte att läsa på och en hemsida att besöka.
En timme senare satt jag i möte med två av cheferna
på avdelningen och norrmannen som ska ha hand om norge.
Mötet var med cheferna på företaget vi ska representera,
en från norge och en från sverige. Och där sitter jag.
Jag ska ha hand om mötesbokningen i Sverige, bara jag.
Jag är rädd att misslyckas, igen.
Imorgon ska vi har workshop. djupt andetag jenny.
-

Nu ligger jag i soffan, har tänt alla ljus i hela lägenheten.
Har diskat och dricker nu en välförtjänt kaffe och lyssnar på Miss Li.
Snart kommer min älskling hem, har City og God förberedd.
Tänker bara mysa i soffan hela kvällen.

Kommentarer
Postat av: Lina

Du är stark! Det finns inget som du inte klarar av!

Saknar dig!

2009-10-20 @ 12:07:49
Postat av: Karro

Klart som fan att du klarar det!!

2009-10-20 @ 21:09:36
Postat av: J

Man ska inte tvivla på sig själv! De anställde dig för att de tror att du kommer göra ett bra jobb, då måste du också tro det!

Lycka till!

2009-10-21 @ 16:00:38
URL: http://metrobloggen.se/heartbeat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0