Torsdag är dagen innan fredag.


Det blir det tidiga tåget idag, vill inte känna mig så stressad
när jag väl kommit till jobbet. Gör nämligen det när jag tar
det senare tåget, då har de flesta redan kommit och börjar
fråga om hjälp och slita i posten typ.
Idag vill jag ha en lugn morgon.

Hade en sjukt seg dag i går,
var som i dvala hela dagen.
En kokong, helt avskärmad
från resten av världen.
Fick knappt nät gjort även
fast jag jobbade hela tiden.
Hoppas det är en bättre dag idag.

Efter jobbet, då sent ikväll när jag
äntligen är hemma...
Då är det träning, idag igen :)
Verkligen kommi in i ett flow.
Gick dödsbra igår, och jag känner mig stark.
Känner mig oövervinnerlig,
att jag klarar allt.
Vet ni, det tänkter jag gör också..klara allt.
Ska kämpa mig igenom den här tunga
perioden i mitt liv, se framåt.
Kämpa för att ändra på det jag
inte trivs med.

Det har redan börjat,
och på tisdag hoppas jag på
helomvädningen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0