TID!


Skulle kunna döda för att få mer tid,
tiden finns inte till för allt jag vill göra.
Ovärt att pendla, ge mig ett jobb hemma.
Tänkt att bara kunna gå till jobbet,
slippa stressa för att sitta på ett tåg i en
timme, och sen faktiskt va hemma bara
en liten stund efter att man slutat.
Ständigt återkommande gnäll,
I'm so sorry, men bara måste få
gnälla av mig så jag kan pricka av
det från listan och gå vidare.
Så, done, nu går vi vidare.

Pepp inför träningen ikväll.
Ben och axlar står på menyn.
Ska plåga mina spiror så jag
kan klä mig i kloj i sommar,
och axlar är ju lite av en favorit.
Finns det något snyggare än
ett par välsvarvade axlar!?
Don't think so, numero uno
är ett par musuklöst stolta axlar.
Det tänker jag skaffa mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0