Min hjärna har checkat ut för helg.


Jag har noll lust att jobba idag, mer än häften på företaget är lediga.
Sjukt segt och lugnt, sitter med insortering liksom. Mitt hat i världen.

Tänker göra lite ärenden efter lunch.
Present ska köpas, champagne ska levereras och papper ska lämnas.
Så passar på att fixa med det idag, förhoppningsvis är det relativt lungt på stan.

Sen är det faktiskt så att jag va här sjukt tidigt,
så kan med gott samvete ta ett tdigt tåg hem.
Det tycker jag faktiskt att jag är värd.




Kommentarer
Postat av: Karolina

hoppar vi glassen? trist väder...

2009-05-22 @ 10:54:17
Postat av: jenny

skitväder ju. vill bara hem. en annan dag? sorry :(

2009-05-22 @ 11:12:55
URL: http://detvackra.blogg.se/
Postat av: Karolina

lugnt snutt, jag e helt slut.. puss påre :)

2009-05-22 @ 11:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0