Klantigare än klantigast.


Igår skulle jag hämta en papper (?) ur ett underskåp med två luckor.
Öppnar ena luckan och sticken in huvudet,
inser att det jag ska ta framtroligen ligger bakom andra luckan.
Så öppnar den andra luckan,
Det är då olyckan är ett faktum.
Jag får en smäll som heter duga rakt över näsan.
Såg stjärnor.
I efterhand kan jag känna;
Jag kanske skulle ha flyttat mitt huvud innan jag öppnade luckan.
För att liksom undvika att smälla upp den rakt över näsan.
Min näsa är nu öm och lite svullen. 
Jag hoppas att jag inte får något blåmärke.
Jag hittade inte ens det jag letade efter.



Kommentarer
Postat av: Karolina

haha, men raring då!

2009-05-20 @ 20:18:15
Postat av: Anonym

haha, men raring då!

2009-05-20 @ 20:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0