Just idag...


...är jag sjukt opepp.
Vakna nån minut innan klockan,
och trodde stenhårt att det verkligen
va helg! 'Åh, skönt kan sova hur länge jag vill!'
En minut senare ringer klockan och väcker mig
ur mina fina underbara dröm! Idag vill jag mer än
någonsin verkligen inte sitta på tåget och sen jobba
en hel dag med att typ kopiera papper eller sortera
papper. Ja jisses båda är ju såå kul, vet inte vad jag
ska välja?! För att sen sätta mig på tåget igen.
Vill bara gå och lägga mig igen, sova tills jag vaknar.
Ta en morgonpromenad, käkna frukost precis så
länge jag vill och sen dra ett tungt träningspass.
Dags att vakna ur drömvärlden och sminka sig då. eh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0