Jag har planerat solrosor!


Gjorde ett pitch-stop på blomsterlandet, egentligen för att köpa ett bukett.
Men det fanns inte några fina, och de hade inget de kunde plocka ihop.
Istället kom jag hem med krukor och solrosor till min takterass.

Jag (läs mamma) planerade solrosorna,
med lekkulor (heter det så?) i botten, lite sten och sen blomjord.
Jag försökte hjälpa till, men är inte direkt så haj på det där med blommor och jord.

Blev nöjd med reslutet, men mycket vill ha mer.
Känner att en till skulle passa bra.
Kan blir en liten runda till eventuellt.
Krukorna fick jag ge 149:-/st och solrosorna kosta 29:-
Ett billigt kalas!


Kommentarer
Postat av: Wiig

Så fint gumman! =)

2009-05-26 @ 21:42:26
URL: http://missmarresmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0