Idag känns som...


...mina vänners dag.
Känner mig lite blödig och saknar att ha alla mina närmsta nära.
(Därav alla dagens bildkollage) känner mig lite som de som är
lite yngre och kärleksförklara sina vänner i sina bloggar varje dag. 

Det är väl lite så här som är att bli vuxen, I guess. Alla följer sin egen väg.
Flyttar till olika ställen, det är liksom inte riktigt samma som när
man fortfarande gick i skolan och hela skaran var samlad.

På ett sätt är det väl bra, man inser vilka man uppskattar mest
och vilka man fungerar bäst med. Vissa spelar det liksom ingen
roll hur ofta man träffar eller pratar med, man är alltid lika bra
vänner. Men samtidigt är det väldigt trevligt att sina vänner inom
räckhåll, vilket jag inte har nu. Idag (och självklart alla andra dagar också) 
saknar jag mina vänner mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0