Gomorgon Kristi Himmelsfärd.


39 dagar (på den 40:e dagen) efter påskdagen då for jesus minsann upp i himmlen.
Alltid på en torsdag så man får en härlig klämdag, jag har inte riktigt bestämt mig än
om den där klämdagen. Först skulle alla typ jobba och i går fick jag höra att det var
fler som skulle vara lediga än jobba. Jaha. Men jag får väl gå dit, visa mitt
engagemang eftersom jag sagt att jag ska jobba.
Kristi Himmelsfärd har även kallats för betessläppning, för man släppte ut korna på grönbete.
Jag skulle gärna bli släppt på bete idag, har ni sett kor eller hästar bli släppta på grönbete?
Jag är ju i grund och botten en äkta hästtjej så har hunnit med x antal betessläppningar i mitt liv.
Helt underbart! Sån lycka! Känner att det skulle jag nog behöva nu.

Nu är det dags att pumpa muskler!




Kommentarer
Postat av: Lina

inte visste jag att du var en häst tjej?!=)

Tack för senast. Ses gärna snart igen..

2009-05-22 @ 16:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0