Godmorgon Tisdag.


Somnade alldeles fär sent igår, får jag sota för idag...
Rebecca ringde och skulle berätta EN sak,
och helt plötsligt hade 50 minuter gått.
Hur liksom?
Hela min tidsplanering blev fel, det blev ingen matlåda.
Men blir nog ändå ingen lunch på jobbet, slutar tidigare.
Ska ta 12.40 tåget eftersom today is the big day.
Domedagen.

Tänk om man kunde få slippa att gå upp sjukt-mig-i-huvet-tidigt.
Det vore ju rena drömmen, himmelriket.

Nu ska jag dricka mitt kaffe och sen göra mig iordning.

Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Karolina

lycka lycka lycka till!

2009-05-26 @ 08:30:17
Postat av: erika

fin blogg! hur äre med dig då?:)

2009-05-26 @ 10:12:53
URL: http://erikaanorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0