'Det är väl bra'



It makes no sense.
Är man tillsammans med någon,
då säger man inte att det är när man pratar med nån annan.
Att prata med nån annan än sin flickvän, typ för ofta, och säga att det är bra.
Det är bara bullshit.
Det är väl fan inte bra om man söker efter annat?!
Jag är inte ledsen eller besviken eller va fan jag va, jag är mest irriterad.
Kan väl va glad att det inte är jag som är tillsammans med honom,
när allt kommer omkring.
Det är ju bara själva fan att hjärnan och hjärtat inte går hand i hand.
Tänk va lätt det skulle va, man är ju alltid så jävla clever.
Men så skriker hjärtat till och så kommer man och svansar runt,
likt katten runt het gröt.

Nu är det banne mig färdiglekt,
ha det så bra med ditt förhållande.
Man kan inte ha kakan, och samtidigt äta den.

Du borde inte läsa det här,
om du gör det bör du tänka efter varför.
Om du har gått vidare, gör det på riktigt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0