Det är preciis vad jag behöver.


Kvalitéts tid med mina allra bästa.
Ibland fattar jag inte hur ni står ut
med mitt ständiga gnäll, ni är allt
för bra. Bättre finns nog inte ens.

NU är klockan 11.34 tjing = lunch = bara halva dan kvar!

Humöret börjat smått bli bättre, det är nog det omtalade
fredagshumöret minsann. Idag känner för att glida i mina
favoritjeans (som jag inte kan ha på jobbet) accessoera mig
med too much colorez
,  stolt bära mina lila solglasögon och
vägra ta av mig dom bara för att Nyköping är så dandyish.
I couldn't care less. Jag känner för att dricka öl i solen och
ta helgen med storm. Jag känner att denna helg ska vara
bekymmersfri och jag ska bara vara och bara njuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0