Dagens shopping-skörd!


Så här mot dagens slut är jag sjukt nöjd med
lunch-shoppingens reslutat
. Blev faktiskt bara ett
impuls-köp, tischan. Jag är en sucker för detaljer,
det var de vikta ärmarna jag föll för.
Den fick jag för 99:- så det tycker jag faktiskt är helt okej.



Har länge suktat efter en bikini som inte är från h&m.
Sprang på min nya skönhet på Urban, på rea!
Happy Socks är definitivt min nya favorit, ett par kostar 60:-
Vilket jag ändå tycker är överkomligt eftersom de är så fina.
Det enda jag inte kommer använda är väskan,
som man fick på köpet med parfymen.
Inte riktigt min smak.
En present till någon kanske? :)
Man måste ju tänka smart i den här lågkonjukturen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

den där väskan alltså.. bruden i kassan såg nästan förolämpad ut! haha!

2009-05-25 @ 21:55:09
Postat av: Karolina

den där väskan alltså.. bruden i kassan såg nästan förolämpad ut! haha!

2009-05-25 @ 21:55:28
Postat av: Rebecca

Åh vad fina saker du hittat. Bikinin blir ju perfekt!

2009-05-25 @ 23:46:42
URL: http://rebla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0