You know I'm a dancing machine.


Älskade, hatade måndag.

Hade helt missat att tågen inte gick som vanligt,
så kom försent till jobbet. Rackarns bananer.
Så har vart fullt upp hela morgonen, och efter lunch
också för den delen. Har massor att pyssla med.

Fortfarande inte fått igång mitt mobila bredband.
Hur svårt kan det va?!
Ringde HP support, men den jävla norrlänningen
dumförklara mig.
Så jag attackera med;
-skitsamma! och slängde på luren.
Såhär i efterhand kan jag känna att jag överreagera
lite kanske. För det funkar ju fortfarande inte.
Förstår liksom inte va det är.
Det ska ju bara komma upp en liten ruta,
och sen är det klart liksom.
måste samla mod och ringa igen. fan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0