Onsdag = fredag.


Sista dagen på jobbet denna vecka.
Så min lill-lördag är en fredag idag.
Känns sjukt jävla kul, har inte riktigt
kännt 'det där' för sälen förens nu.
Är sjukt laddad. Prata med Åsa igår,
det är kärlek! Man inser hur mycket
man saknar nära när man hör deras
röst. Den här helgen är precis vad jag
behöver. Umgås med alla mina bästa
och ha kul och inte tänka på allt som
jag stör mig på i mitt liv. Bara vara.

Lina va med på spinningen i går,
jobbar ju på att hon ska fastna för
det. Hennes första spinningpass
och jag blev godkänd. Det är verkligen
ett bra betyg, för första gångerna är
inte den hallelulja känslan som infinner
sig för spinning-fanstaser. Så jag är nöjd :)
Och det var jättekul att ha med nån som
känner mig på mitt pass. Man blir ju lite stolt.

Fick nys om ett jobb igår, jag har funderat
och funderat. Men kommer inte fram till nåt.
På ett sätt skulle allt underlättas, jag skulle
få vara i den miljön jag trivs som bäst.
Skulle kunna ha fler pass och även styrke-
instruktioner. Det är nära och kan kanske
vara just den porten jag behöver för att
komma vidare i mitt liv. Men samtidigt...
Det är lite av en befrielse att komma bort
från nyköping, få den där storstadspulsen.
Tål att ta sig en ordentlig funderare över.
Man ska ju vara öppen för nya möjligheter.
Det kostar ju inget att fundera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0