next chapter.


Nytt kapitel, börja om.

Jag är olycklig.
Så det är dags att ta tag i det nu.
Har haft dåligt samvete för att det
är detta jag vill. Men nu är det så att
man måste faktiskt tänka på sig själv
i första hand
. Ja, jag sviker men ändå
skulle det inte bli bra om denna karusell
bara fortsatte. Ingen skulle vinna på denna
cirkus. Så jag gör nog bara alla en tjänst, så
måste jag se det iallafall.

Nu ska jag en sväng till clas ohlson, köpa lampor till jobbet.
sen ska jag förbi sony och fixa nytt batteri till vaion.
Denna eftermiddag kan nog gå framåt den med,
även fast jag är otrooligt trött och bara vill hem.
Tåget hem känns som självmord typ. Det suger.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja, man måste absolut tänka på sig själv i första hand, för det finns ingen annan som gör det åt en!

Hoppas du tar hand om dig ordentligt, och gör precis det du vill och mår bra av!

Kram

2009-03-17 @ 15:50:29
URL: http://www.metrobloggen.se/heartbeat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0