Min kille och jag.


Vi är banne mig världens lyckligaste par!
Han är så bra på alla sätt och vis.
Har kännt honom i 2 år, han är min bästa vän.
Så sjukt otippat att det skulle bli vi,
kan inte vara lyckligare än jag är.

Första dagen på jobbet va löjligt seg.
Det är verkligen inte jag, vill bara bort
därifrån!
illa kvickt!
Har sökt jobb idag, på olika träningsanläggningar.
Jag hoppas att det kommer gå vägen,
det skulle vara så bra och så jag.

Sandy lockade med glass i hamnen idag,
men jag bangar. Jag som aldrig bangar,
I know. Vill bara vara hemma. Kom hem så
sent igår, har inte hunnit med att andas än.
Inte sovit heller för den delen. Kunde inte
somna, du saknades. Det va liksom
inte alls kul att sova. Va ett kolli när
klockan ringde
i morse.

Prata med Daniel förut, han ska gärna
ut till Huk och bada och grilla med ett
gäng kompisar. I'm so jelous.
Han kanske kommer till mig i helgen!
Lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0