Jag flyttar till Oslo, igen.


Blir så lätt när kärleken är där.

Är sjukt pepp! Oslo är ändå Oslo.
Har pratat med mamma nu också,
fått hennes godkännande.
Hon hade det redan på känn,
hon känner mig min mamma.
Känns mycket bättre också att
hon tycker att jag gör rätt.
Det blir inte samma visa som
förra rundan i Olso.
Inget kollektiv denna gång,
och inget lagerjobb (förhoppningsvis)
Ska jobba mig in i det jag vill jobba med,
där jag trivs. Lite lättare i Oslo än i Nyköping.
Vill bara flytta nu, nu, nu!

Daniel kommer hit i helgen!
Kommer bli en världsbäst helg!

 

Kommentarer
Postat av: Carran

Jag är så glad för din skull Jenny, det här kommer bli jätte bra! Love u bästaste Jenny!

2009-06-30 @ 10:55:55
URL: http://carolitabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0