Idag är det sol.


Och jag ska till Stockholms Skärgård.
Solen kom som på beställning.

Har kollat vädret inför helgen, och det ser bra ut.
Sol och 18 grader varmt i Strömstad på midsommar.
Inte kollat vädret i Oslo, men där är Du så då är allt
väder bra väder.

Nu har jag busy på jobbet, vi drar härifrån vid 12
och skulle verkligen vilja hinna med att få undan lite.
Eftersom det blir så kort vecka. Halvdag idag, i morgon
och sen ledig fredag. Vet inte riktigt hur jag ska hinna
klart med allt innan semestern nästa vecka.
Man vill ju helst inte komma tillbaka till en hav med jobb.
Men det löser sig, får helt enkelt ta det som det kommer.

Måste i väg och fixa en sak innan vi åker.



Kommentarer
Postat av: Wiig

Åh det ska bli så kul :D Jag längtar så!!!

ser dock inte lika soligt ut, lite halvdant. Men vafan, kul ska vi ha!

kärlek till dig vännen! =)

2009-06-16 @ 23:18:51
URL: http://.missmarresmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0