I morgon smäller det!


Är faktiskt ändå rätt mysigt att det regnar,
det är ju sommarregn!
Nu har uträttat ärenden,
sprang på Karro på vägen.
Bara sådär liksom, trevligt.

Nu är det banne mig snart lunch,
sen är det bara eftermiddagen kvar.
Lär ju inte komma härifrån tidigt.
Men det gör inget för i morgon
har jag sovmorgon!
Sen ska jag svettas i fyra timmar.
För att iofs åka till jobbet sen.
Men blir ju bara en halvdag.
Sen är det halvdag på fredag med
eftersom det är Nationaldagen på lördag.
Tänk om vi ändå kunde fira Nationaldagen
som norrmännen. Vilken Folkfest!
Blir nog kvar efter ändå på fredag,
försöka få undan innan helgen.
Plus i kanten är ju att det blir övertid
redan efter 12. Jag gillar't.


Kommentarer
Postat av: sandy

kommer att gå som det ska dvs galant ;)

2009-06-03 @ 13:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0