Format musklerna.


Kom hem sent idag, men det hindra mig inte från att svira om till träningskläder.
Är ju bara en trapp ner och så är jag på gymmet, så det finns inga bortförklaringar.
Inte för att jag vill bortförklara det, kunde jag skulle jag träna varje dag.
Men musklerna måste ju vila också, annars händer det ingenting.
Börjar få lite form på musklerna nu iaf, det är kul när man ser resultat.
Framförallt känner jag skillnad, jag mår så mycket bättre nu.
Jag är piggare och känner mig fräsch.
Finns inget mer upplyftande än känslan efter ett träningspass.
När man är helt slut i musklerna och alla tankar är rensade.
man kan liksom börja om som en ren människa igen.
Idag blev det axlar och ben.
Axlarna är helt slutkörda, de är ju en så pas liten muskel.
Så är inte så svårt att köra slut på den.
Jag gillar axlar, får riktigt skön pump och sen är ju kanske
axlar den finaste kroppdelen.
Ett par välsvarvade axlar och jag är fast.
Ben är mest för att jag måste, man blir så trött
efter ett benpass. Kräver så mycket energi.
Är glad om jag orkar ta mig uppför trappen efter ben.


Lite nya träningskläder känns som ett nästa inköp.
Man kan ju inte tvätta hela tiden liksom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0