Färdigtränad.


Blev biceps och rygg. Toppa det med lite mage.
Ska rutorna fram till sommarn (NU! PANIK!)
då gäller det att ligga i. No pain No gain.
Ingen latsida här inte. Styrketräning och
så ska jag trycka i mig proitein. Här ska byggas!
Är helt mör i kroppen nu, så välförtjänt mat väntar.

Dagen har vart väldigt trevligt.
Vaknade utvilad 8.30. heaven.
Förberedde mig för intervjun.
Sen tog jag svarta faran till Qvarnen.
Där väntade hela ledningen typ och
26 andra lyckligt utvalda sökande.
Slog mig snällt ner och fjärilarna i
magen var ett faktum
.

Vi blev indelade i fyra grupper,
där vi alla fick dra en fem-minuter
presentation om oss själva.
Ni vet, vem är jag, vad jobbar jag med,
min fritid och min framtid.
Körde snabbt igenom, varför går alltid
ens egen presentation så mycket
snabbare än alla andras?

Är det adrenalinet månntro?
Sedan fick vi en gruppuppgift där vi
vi tillsammans disskuterade fram
utav fyra skräckscenarion vilket man
skulle prioritera först, med motivering.
Därefter skulle vi utav alla 28 scenarion
komma fram till vilket som var absolut
viktigast. Man kan ju fastna i disskutioner
för att uttrycka mig milt.
Det kändes bra, jag va aktiv och det va rätt lugnt.

Efter det var det personliga intervjuer på dagens
schema. Fick vänta 1½ timme på min.
Men den gick galant. Intervjuaren var hur trevlig
som helst och jag fick fram allt jag ville.
Nu är det bara att vänta och se, och förhoppningsvis
är ett av jobben mitt. Ja tack säger jag då :)

Det var ett mycket trevligt sätt att rekrytera måste jag säga.
Allt vara mest kul och alla kändes avslappnade.
Man lärde verkligen känna varandra.

Kommentarer
Postat av: Sara

kom igen..!! tell me. vad har du sökt? :)

2009-06-04 @ 22:46:15
URL: http://snaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0