Was looking for a place to hide away.


Madonna var här en sväng i går, hon ska ha tre konserter här (tror det var tre?)
Men det var inget hotell som dög för henne i Oslo, så hon tar flyget fram och tillbaka
till England. I tre dagar. Bättre att sitta på ett flyg än att ta in på hotell i Oslo.
Vilket fån, vem tror hon att hon är.

Finns en anledning till varför jag inte direkt gillar att hon hade konsert just igår.
Vi skulle ta t-banan hem från Ensjö i går kväll, vid halv tolv.
Problemet var att det skulle alla andra också som vart på Madonna.
Såg tre t-banor komma, och gå. En omöjlighet att komma på de tre första.
Sen kom en som var nästintill tom, extrainsatt. Den kom vi med.
Blev en liten överraskning på den t-banan i form av en
full nationalssångssjungande Foppa. Lite många öl där.

Efter ett pepp-samtal från Daniel, så ska jag ta tag i jobbsökandet idag.
Har skickat in lite ansökningar till olika träningsanläggningar,
genom deras hemsidor. Men får nog bättre resultat om jag pallrar mig dit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0