Tisdag? Onsdag?


Visst är det Tisdag?
Blir alldeles förvirrad.
Jag måste få ett jobb.

Vaknade tidigare idag, blir så seg av att sova länge.
Har varit ute på en morgonpromenad. Ätit frukost,
och nu ska jag fixa till garderoben så det inte ligger
kläder precis överallt. Vi har liksom ett avlångt smalt
rum, inte lätt att hålla ordning. Men ska försöka få till det.

Lite senare idag ska jag träffa Carran
Vi ska ta en fika och snacka lite skit.
Innan det ska jag försöka fixa nytt
bankkort utan pass. Har ju redan
konto, behöver bara självaste kortet.
Det ska ju inte va några problem,
menar jag har har ju mitt ID.
Vet att de brukar vara lite kinkiga
när det gäller sådana grejer.
Men det är ju värt ett försök.

Annars, förutom att jag är den enda som inte jobbar,
så är allt bara bra. Är helt underbart att veta att Daniel
är i närheten, att jag kan träffa honom när jag vill.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0