Till min familj och mina vänner.


Nej det är inget avskedsbrev.
Vill bara att ni ska få se hur jag har det.
Kollektivet i Oslo (det är tackochlov bara för en månad)
Det andra i kollektivet är jättetrevliga, det är inte det.
Det är bara det att det är banne mig inte kul att bo så många.
1 september får vi vår lägenhet, ska kolla på den snart :)
Daniel har ju redan sett, men han glömde vissa viktiga
saker. (läs garderober)

Kollektivet i Oslo

Det är fyra rum, men vill inte lägga ut de andras rum på internet.
Det är deras privacy liksom.

Nu ska jag snart träffa Marleny och Adina :)
Adina bodde jag tillsammans med en stund
förra vändan i Oslo, har inte träffat henne sen dess.
Så det ska bli hur kul som helst.
En fika på Café Sör är det bestämt.




Kommentarer
Postat av: Karolina

Ååh, jag blir så glad när jag läser och ser detta! Lyckliga Jenny! :)

2009-07-29 @ 15:54:49
Postat av: sandy

en glad jenny och hon är även en saknad jenny!

2009-07-29 @ 17:07:02
Postat av: M&P

Gäller att hålla koll på "grejorna" och det är ju din starka sida...! Hoppas det löser sig lite snabbt med arbete och att det blir något inom träning & hälsa, de är bara å ligga i så brukar det lösa sig! Hälsa Daniel /Pussae & krammar (FP)

2009-07-29 @ 21:07:10
Postat av: Linda

Åhh vad kul att se hur du har det! Kul att du verkar må som en prinsessa gums! Saknar dig! Love you!

2009-07-30 @ 08:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0