Tiden går SÅ sakta.


Det är som att räkna sekunderna, kan tiden bara vara dags för att gå hem-tid.

Känner mig så överflödig på jobbet just nu, det är liksom ingen aktivitet.
Ingen telefon, inga kunder, inget nytt.
Har redan lämnat in timlistan, så den går liksom inte att ändra på.
Thank god att jag är ledig i morgon, det gör verkligen ingenting.

Eftersom jag tog en halvtimmes lunch, så kan jag nog hinna med det tidigare tåget.
Men får liksom ändå lite dåligt samvete, känns som det borde vara så mycket att
göra nu eftersom det är min sista vecka
. Det är väl iochförsig bra att det är lungt,
nu hinner jag verkligen med alla de där smådetaljerna. Har gjort alla smådetaljer
nu, så vad ska jag göra nu liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0