Svettigt att träna.


jesuschristsuperstar va de va varmt att träna idag.
Plus att jag vilat i två veckor, på semesterna =)
Så det blev ett tungt pass med svettig panna.
Eller som Sandra skulle säga, jag fick en annan andning.
Det blev ben, axlar och mage dagen till ära.

har fixat och donat en massa idag, mycket som ska göras innan flytt.

Någon som vet någon som vill ha en lägenhet på storgatan?

Längtar så sjukt mycket till augusti!
Har aldrig någonsin vart så exalterad
som jag är nu! Flyttar till Oslo på helt
andra villkor än förra gången.
Till en riktigt lägenhet med min kille,
till ett riktigt jobb och med helt andra
erfarenheter. Allt i mitt liv kommer
förändras och jag är så sjukt pepp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0