Nu är det näst sista dagen på jobbet.


Och det finns ingenting att göra.
Sverige har tagit semester.
Så mest bara är här.

Trodde faktiskt det skulle bli sol idag,
det hade varit så trevligt.
Vad hände med den svenska sommaren?

Sitter och drömmer mig bort om tatueringar.
Min kille jobbar på sin arm, den kommer bli
helt klar idag. Man kan ju inte låta bli att bli
sugen själv. Jag har idéer, men pengarna
finns inte riktigt än. Måste få ett jobb först,
sen ska jag börja :)

Blev sushi till lunch, det var jag värd tycker jag.
Kvällen ska jag spendera i lägeheten,
städa den skinande ren för min andrahandshyrare.
Idag är liksom sista dagen, i morgon flyttar jag.
Allting har gått så sjukt fort, jag har haft fullt upp
hela tiden så har liksom inte hunnit med att
 reflektera över allt. Ikväll kan jag andas ut,
då är i Nyköping/sthlm fixat och klart.
Jag är så sjukt peppad över mitt nya liv.
Vill att det ska börja nu!
Antar jag får hålla mig tills i morgon... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0