Nu är dagen D kommen!


Idag är:
♦ Dag jag får träffa min kille!
♦ Sista dagen på jobbet!
♦ Sista dagen i Nyköping.
♦ Dagen jag ska släpa på tre väskor.
♦ Dagen jag åker till Göteborg.
♦ Dagen jag trotsar regnet och har klänning.
♦ SISTA gången jag pendlar till Sthlm!
♦ Dagen mitt nya liv börjar!


Nu lämnar jag allt dåligt bakom mig,
och tar mig alla nya erfarenheter
och mina fina vänner & familj.
No more dåliga tider!
Inget mer jobb jag inte trivs på.
Idag är bra en bra dag, en lycklig dag!

Nu ska jag hoppa in i duschen, göra mig fin för denna fina dag.
Sen ska jag sätta mig på tåget för sista gången som pendlare.
Efter detta ska jag enbart åka tåg för nöjes skull,
när jag ska göra nåt spännande.
 
Underbara, underbara Fredag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0