Nedbäddad i sängen.



Daniel kommer nästa helg!!!
Skulle ju ha kommit nu i helgen,
men det fanns ingen skjuts, för
de han skulle åka med skulle
inte åka. Men nu ska de åka
nästa helg! Längtar ihjäl mig!

Har rensat ur min garderob,
måste göra mig av med allt
jag inte använder. Det bara
ligger där och tar plats nu
.
Rebecca och Linda ska först
kika om det är något de vill ha
och resten går till nån
secondhandbutik eller uff.
Det känns skönt, slänga allt
gammalt. Men ska inte köpa
nytt. Jag har köpstopp.

Linda är så söt:
-Det känns som en sagoberättelse!
Det gör det iofs lite. Det va ju så
otippat att vi helt plötsligt bara sådär
gick och blev totalförälskade i varann.
Han fanns där hela tiden, mitt framför
näsan! Visst att allt går fort nu, om man
ser det som att vi blev tillsammans för
bara en liten stund sen. Men samtidigt
ändå inte, vi har ju kännt varandra så
länge. Och eftersom jag ska flytta så
blir det ju självklart att vi ska bo tillsammans
vi kommer ju ändå vara med varandra hela tiden.
Allt känns bara så otroligt rätt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0