morrn morrn.


Vaknade utvilad?
Inte direkt, hade svårt att somna igår.
Det regnar ute, vilket kanske är bra.
Men det är deprimerande, jag har inget paraply.

Jag har redan ont i magen, för att jag vet att jag ska till jobbet idag.
Det är varken psyksikt eller fysiskt bra att jobba med något man
inte trivs med. Jag längtar så sjukt mycket till oslo.
Till efter flytten, till ett nytt jobb, till att vakna upp med min kille.
Till när jag kan krama honom när jag vill, hålla hans hand när jag vill.
Till när jag får vara med honom, när jag vill och hur mycket jag vill.
Vill att tiden ska gå fort! Jag vill springa skitfort. Springa bort från
allt nu, bort från allt jag mår dåligt av. Jag vill ta bort mig själv från tiden nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0