Middag och Twilight i Ensjö.


Vi tog t-banan till Ensjö, det nalkades häng och middag med Daniels vänner.
Mätta och belåtna satte vi på Twlight. Jag är kär i filmen, inte för att han är het.
Men jo, han är het. Rättelse: Rob Pattinsons karaktär är het. Hela hans sätt.
Det är sån kärlek i den filmen, det känns fint att hålla min kärlek i handen.
Att veta att han finns här (att han inte är en vampyr). Att vi faktiskt kan bli
gamla, och att han inte måste förgifta mig med vampyrgift. Den känns bra.

Nu ska vi sova.
Gonatt.



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag älskar filmen. Hans sätt (hur han ser henne, rör henne, skyddar henne) är så vackert! Jag blir helt kär i hela fenomenet!

2009-07-30 @ 20:50:59
URL: http://rebla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0