Matkoma.


Alldeles, alldeles för mycket nudelwok med kyckligfilé till lunch.
Kommer eventuellt rulla ner till centralen efter jobbet idag.

Klockan är redan ett!
Bara nio timmar kvar nu!
Det är iiingenting mot två veckor.
Trust me, I know.

Gör inte många knop på jobbet idag,
finns liksom inte mycket att göra.
Plus att det är min sista dag.
(Där kom det igen)
Plus att kontoret stänger efter idag
i två veckor. Så alla ligger lågt.
Ska en svängom till apoteket sen,
fylla på medicinskåpet. Det är väl
det största projektet jag gör idag.

Jag är så exhalterad!
Jag är så GLAD!





Kommentarer
Postat av: josefin

ja ja vet, han är inte dum han inte.. och GRATTIS jenny till din underbara sista/första dag.. snart får vi lov att ses och dricka öl!

2009-07-24 @ 14:04:10
URL: http://emmajosefinwedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0