Innan flytten ur landet.


Stressstress. Det gick så fort helt plötsligt!
Bestämde mig för att flytta ur lägenheten i Juli istället.
Kolla med min barndomsgranne som ska hyra, hon blev glad.
Så nu har jag 1½ vecka på mig att packa hela lägenheten,
fixa med alla avtal: Vattenfall, If, Mobil, Internet, CMS, adressändring,
mobilen i norge, kontokortet i norge, andrahandsuthyrningskontrakt
.
Alltså det snurrar i min skalle, men har betat av det mesta.
Bindningstiden på mobilen hade gått ut vilket är sjukt bra!
Då behöver jag inte betala för ett abonnemang jag inte anävnder.
En liten parentes bara, såklart att det är tre månaders uppsägningstid.
Idag jag känner jag mig duktig, organiserad (för en gångs skull)

Kom även att tänka på, varför ska jag inte försöka få jobb i augusti
och bo hos Daniel en månad innan vi flyttar in i lägenheten.
Dummadumma att jag inte tänk så innan! Mamma kom med übersmart idén.
De kanske är så att de inte vill ha mig hemma hos sig i två veckor. haha!
Det är ju bara jättedumt att gå och sprätta pengar en månad,
när man kan jobba och få pengar istället. Så det är planen nu.

Jag Saknar Min Kille.
Jättemycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0