Idag är jag trött.


Vill inte vara jag idag.
Idag vill jag ha sovmorgon.
Inte sitta på ett tåg till Stockholm.
Jag vill inte jobba, på ett jobb jag sagt upp mig ifrån.
Jag vill inte komma hem skjut-mig-huvet-sent.
Jag vill inte att det ska regna, för jag har inget paraply.

Idag vill jag vara mig om två månader.
vakna med min kille bredvid mig.
Gå till ett jobb, som jag förhoppningsvis trivs på.
Det är sol ute, och jag är i Oslo.
Jag kommer hem normal tid, och min kille kommer också hem.
Jag kan pussas när jag vill, och jag har massa kompisar omkring mig.

Sucks to be me today, men fatta vad jag har att se fram emot.


Kommentarer
Postat av: josefin

om ni inte ligger inne och pussas hela helgen kanske vi ses. vi kommer till nyköping =)

2009-07-07 @ 08:13:17
URL: http://emmajosefinwedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0