Herr ögondoktor, tack.


Migränattack. Only myself to blame.
Har skjutit på synundersökningen nu ett halvår.
Fick sota för det minsann, med råge.
Just nu är det bättre, det var inte bra när
jag låg i soffan och ville frivilligt offra mina ögon.
Så måste fixa det där med undersökning
och linser innan Oslo. Pengarna har fått vingar!

Har kommit en bit med packningen nu.
Sorterat bort allt som ska slängas.
Hela förrådet är fullt med skräp.
Men det känns bra, en lättnad.
Rensar bort allt skit, som att rena själen.
Mitt nya liv börjar snart, vill ju inte dra med
det dåliga från det gamla
.
Slutsats: Ligger i fas med packningen.
Blir eventuellt så att jag tar ledigt på
onsdag för flytt, men suger lite på den
karamellen. det är pengarna som
går förlorade som känns lite...



[Det man förlorar på gungorna, får man ta igen på karusellen]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0