Helg i kärlekens tecken.


Finns inte tillräcklig med ord för att beskriva hur lycklig jag är.

Helgen har varit perfekt. Daniel är världens bästa.

Nu har jag hyrt ut lägenheten, from 1 augusti.
Så det är bara att börja packa. Har två veckor på mig.
Den 24:e åker jag till Göteborg, direkt efter sista dagen på jobbet.
Så innan det ska lägenheten va utflyttad.
Är på jakt efter ett lager för en månad, någon som vet något?

Det kändes lite jobbigt att säga till de som inte fick lägenheten.
Man känner sig så dum, för jag vet ju hur det är när
man letar lägenhet. Man hoppas så mycket och helt
plötsligt så är allt man trott på, förväntat sig som bortblåst.
Men får inte bli så blödig nu, min barndomsgranne som jag ska
hyra ut till blev ju jätteglad och gick med på att ta den en månad tidigare.
Vilket gör att jag sparar pengar = bättre än bäst.

Ska försöka göra mig av med så mycket som möjligt innan flyttet,
ni vet allt det där man har, släpar med sig överallt men
egentligen vill man inte ha det
eller så använder man det inte.
Man har bara kvar det för att man har köpt det.

Shit, jag känner mig lite stressad.
HUR ska hinna med min egen planering?
Känns lite som att jag tagit mig vatten över huvudet.
Men samtidigt, jag gillar ju när det går fort.
När allt bara händer. svisch, vips så är det klart.
Vill att det ska vara september nu, lika mycket som jag inte vill det.
Vill det för då har vi flyttat in i vår lägenheten, jag får vakna med min kille varje dag.
Vill det inte för då är sommaren slut, och alla vänner har splittras igen.

Summan av kardemumman: Jag mår bra och är lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0