Exhalterad!


Hade så svårt att somna igår, kunde inte sluta tänka på allt bra som händer.
Jag är så lycklig mest hela tiden, allt bara går bra och jag är tillsammans
med min bästa vän. Det kommer bli så bra, vi kommer ha så kul tillsammans!

Har precis varit ute på en morgonpromenad, det är det dåliga samvetet
för utebliven träning som talar
. Det är bland det första jag ska fixa i Oslo,
träningskort. Det är minst lika viktigt som skattekort, om inte viktigare.
Nu äter jag frukost och ska strax hopp in i duschen.

SISTA måndagen på jobbet idag! GALET!
Bara en vecka minus onsdag kvar!
På onsdag är jag nämligen ledig,
för det är då flyttlasset går till farfars garage.
Har slut på kartonger, så har kört fast lite
i packningen. Ska be m & p lite snällt att
ordna nya kartonger. Säjer ÖB flyttkartonger?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0