Där gled jag in på ett bananskal.


Fick skattekort utan pass. Ibland ska det gå bra helt enkelt.
Har ju visserligen redan norskt personnr så det är nog det som är grejen.
Skönt att pricka av det från listan. Ska fixa bankkortet i morgon.
Hoppas på att det ska gå lika smidigt.

Nu har Daniel kommit hem, blir nog en lugnt kväll.
Tog med massa filmer från Gbg, så det blir
det som blir för kvällen. Skönt att bara ta det lugnt.
(Läs: inte göra av med några pengar)
Plus att det regnar ute, man blir ju inte pepp då direkt.

I morgon ska jag aktivera mitt jobbsökande.
Det ska nog ordna sig det här.

Nu blir det pannkakor. Carro, som bor i samma kollektiv
hade massa ägg hon måste göra slut på. Så då tackade
jag givetvis ja. Pannkakor är ju lite Oslo, för mig.
Varje bakissöndag stekte vi pannkakor på Parkveien.
Det var tider det, det är nya tider nu. Men pannkakorna
hänger kvar :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0