Andan i halsgropen.


Jag är ju hård.
När blev jag en mjukis?

Dagen har gått fort, kom försent till jobbet.
Den har bara rullat på, papper hit och papper dit.
Är så sjukt less på papper. Vill aldrig mer se papper
i hela mitt liv. Hur kan man tycka det är kul med administration?!
Tur är vi människor är olika, att det finns något åt alla.
Jag kan definitivt dra slutsatsen; administration är inte min grej.

Ser fram emot kväll, ska hem till Rebecca och bara vara med mina bästa.
Kommer sakna dom nåt så löjligt mycket när jag flyttat. Men samtidigt,
Rebecca pluggar i Linköping = nästan aldrig i Nyköping. Linda pluggar
i Umeå = aldrig i Nyköping, förutom på lov. Så jag missar nog ändå inte
så värst mycket. Men bara det där att lyfta luren och ringa, bara för att man
har en sak man bara måste få ur sig. Se till att skaffa Skype tjejer! Det är en order!

Nu ska jag snart dra härifrån,
i morgon är det torsdag och då är det en dag tills Daniel kommer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0